Hodnocení obchodu
JB
Josef Burian
Proč není hodnocení nezávislé? Heureka.cz nebo Zbozi.cz jak může poznat zájemce o nákup, že to píše zákazník a ne pracovník?
Samochvála smrdí...
PS.: Objednávka přišla
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, Josefe, výzvu k hodnocení posíláme jen zákazníkům, kteří u nás reálně nakoupili. Nemáme zapotřebí si psát vlastní hodnocení. My se soustředíme mnohem raději na postupné zlepšování služeb našeho e-shopu a odměnou je nám právě zpětná vazba našich zákazníků. Když tomu jdeme naproti poctivými službami a neustálou snahou, tak jsme dosud něco takového, co zmiňujete ani neměli zapotřebí. Mimochodem na Heureka.cz a Zbozi.cz si každý může také napsat cokoli. Jsme v každém případě rádi, že Vám objednávka přišla, doufáme, že v tomto jste s námi byl spokojen.
AM
Aleš Musil
LD
Lubomír Dubovy
RW
Richard Woff
JČ
Jana Čápová
Splnili očekávání
MS
Milan Skála
TH
Tomáš Havrlík
Moc
JS
Josef Studený
MH
Miroslav Hlinovský
RP
Rudolf Přerovský
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme Vám za pěkné hodnocení.
FK
František Kladiva
Velký sortiment, dobré ceny, rychlé dodání!
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme Vám za pěknou recenzi. Jsme moc rádi, že jste s naším e-shopem spokojen.
JK
Jaroslav Kletečka
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme Vám za hezké hodnocení.
MT
Milan Trnavský
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme Vám za pěkné hodnocení.
VH
Vladimír Hort
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Dobrý den, Vladimíre, děkujeme Vám moc!
VŠ
Václav Štefan
TA
Tým Atilashop.cz
(Administrátor)
Hezký den, Václave, děkujeme Vám za prima hodnocení. Vážíme si toho.
RC
Radim Chuda
RŘ
Radim Řehák
Nákup v pořádku.
JP
Jana Polzerova
Vsechno OK
LT
Ladislav Tržicky
JM
Jaroslav Mála